З 9:00 до 20:00. Без вихідних.
0
Корзина
0 грн.
  • Ваш кошик порожній!

Політика повернення і обміну

Асортимент товарів в інтернет-магазину Міравокс пройшов сертифікацію на території України.

Відповідно до Закону України, про захист прав споживачів - Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання Вашого замовлення. Товари, які можна повернути / обміняти в Обов'язковому порядку повинні бути в повній цілості товарного вигляду (упаковка, пломби, бирки), а так само не бути у використанні. Увага! Чи не весь товар має право на обмін або повернення. Перелік товарних категорій, які не підлягають обміну / поверненню встановлений Кабінетом Міністрів України (постанова №172).

Послугою Повернення / обміну можуть скористатися тільки покупці нашого магазину, і тільки на придбаний у нас товар. Для оформлення заявки, необхідно надати ПІБ кінцевого покупця і телефонний номер, вказаний в замовленні.

Повернення товару можна здійснити 2 способами:

  • Привезти товар на діагностику в наш шоу-рум за адресою: м Київ, п-кт Маяковського 6
  • Надіслати товар за допомогою однієї кур'єрських служб (Нова Пошта, Укр Пошта або Джастін). При оформленні відправки послуги "Зворотній доставка" або "Накладений платіж" не оформляються !. Вартість пересилання оплачується магазином тільки в разі виявлення браку! У всіх інших випадках послуга доставки оплачується за рахунок покупця.

Після отримання товару, протягом 1 робочого дня наші фахівці проводять діагностику товару на предмет слідів експлуатації і відповідності серійного номера виробу замовлення. У разі дотримання всіх вимог - грошові кошти, згідно з чеком, будуть повернуті на Ваш розрахунковий рахунок.

Вартість логістичних послуг компаній / кур'єрів не відшкодовуються, через факту надання даної послуги. Замовлення було доставлено і прийнятий - це автоматично підтверджує факт надання даної послуги.

Важливо! Шановні клієнти. ЗАВЖДИ перед отриманням перевіряйте посилку як на предмет цілісності упаковки, так і відповідності наповнення оформленим замовленням! У разі невідповідності або пошкоджень ми завжди доступні як в телефонному режимі, так і в Viber / Telegram за номером відправника.

Адже, на превеликий жаль, хоч і вкрай рідко, але бувають випадки заводського браку, який ми не маємо право перевірити у випадках герметичної упаковки. Такі випадки ми максимально оперативно ліквідуємо з повною компенсацією, включаючи витрати на логістику).

Так само, на жаль, бувають випадки пошкодження посилки під час транспортування. Весь товар застрахований. В цьому випадку не соромтеся і сміливо оформляйте відмова від отримання через пошкодження товару під час доставки.